Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΛΕΧΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ !!!!!

Γεια σας φίλοι μου ,αυτές οι ήμερες ήταν κουραστικές για μένα γιατί φτιάξαμε τι ειδη υπάρχων τζάκι μας ενεργειακό και καταλαβαίνετε τι έγινε στο σπίτι ,εγώ  όμως απτόητη περίμενα υπομονετικά να τελειώσουν οι εργασίες και έκανα και το εργόχειρο  μου .


Η ανιψιά μου μου έφερε αυτή την κλωστή να της φτιάξω κασκόλ λέει ,τι κασκόλ να φτιάξω με αυτή την κλωστή ,δεν έχω δούλεψει αυτό το είδος .Τελικά όμως κάτι έφτιαξα ......!!!!! και της άρεσε πολύ.



Αυτό είναι το κασκόλ της Ματίνας .........μεγιά σου Ματινάκι μου !!!!!!!!!!


Η πλέξη είναι πολύ εύκολη πιάνεις 5 τρύπες στο βελονάκι και τις κλείνεις σε μια και πάλι από την αρχή μέχρι να κάνεις το πλεχτό στο μάκρος που θέλεις !!!!!!




Το σκουφί καπελάκι για την Ειρήνη  που σπουδάζει στη Θεσσαλονίκη και κάνει κρύο εκεί !!!!!!!!




Ειρήνη μεγιά σου καλό χειμώνα !!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΟ  ΒΡΑΔΥ σε όλους ......

2 σχόλια: